Naše Máňa
Tak toto je náš stroj.
Jedná se závodní vůz ve třídě HA do 1150 Motor má obsah 1150 cm. Hlava je snížená pětikanálová s leštěnými kanály, tvrdými ventilovými pružinami a použita jsou c vahadla. Klika je sériová, zdvih 68 a upravená, ojnice leštěné a T písty průměr 73.5. Setrvačník je odlehčen. Je upraveno mazání rozvodů.
Spojka a převodovka jsou sériové
Podvozek je snížen a postaven na širokých nápravách. Tlumiče Sachs, pružiny sportovní tvrdé. Brzdy jsou vepředu kotoučové, v zadu bubnové. Řízení je hřebenové. Ruční brza je upravena tak, že rukojeť je v podobe tyče, vedle řadící páky.
Karoserie je značně odlehčena. Je zde použito hodně plastu. Misto okenních skel byl použit Makrolom. Přední čás byla upravena pro namontování chladiče, rovněž přední víko kufru bylo uzpůsobeno pro odchod vzduchu.
Z interiéru nezůstalo prakticky nic. Přístrojová deska je dřevěná a upravená pro závodní účely. Do vozu je vevařen trubkový ochranný rám dle přílohy J mezinárodních sportovních řádů. Sedadla jsou sportovní, anatomická a pásy čtyřbodové značky Schroth. V prostoru pro posádku je umístěn hasící přístroj, odpojovač elektrické energie, komunikační systém, tripmaster Halda a vysílačka.